dinsdag 30 maart 2010

Over vijf nachtjes ben ik jarig. En vandaag kwam de postbode al met mijn eerste kadootje. Uitpakken mag nog niet, want mama geeft het.
Maar ik weet al wel wat er in zit, en het is dit:


En ik vind 'm echt heel tof en wil 'm uitpakken. Maar dat mag nog niet (nog 5 nachtjes!) en dus zit ik al heel de dag naar de doos te staren.

Dan ander heugelijk nieuws van vandaag; ik heb een wiskundeknobbel gekregen (niet in de vorm van een lichamelijk uitstulpsel zoals vele puberjongens dat hebben) maar intelligentie. Ik had namelijk vandaag mijn laatste wiskunde tentamen evah, voor de examens. En dat was best fijn. Wat nog fijner was is dat het goed ging.
En dan, wat ik zeker ga doen dit lange weekend (naast heel hard jarig zijn en volwassen en dus een grote meid worden) is mijn nagels lakken. Dit: ga ik proberen, daarbij ga ik ook mijn geduld proberen te oefenen. Dan lukt het vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten